1. Do filiżanki o pojemności 250 ml wlej łyżeczkę czekolady pitnej.
2. Porządnie ubij 1 łyżkę stołową zmielonej kawy.
3. Wypełnij kawą ok. 1/3 filiżanki. Zamieszaj.
4. Nalej gorące mleko.
5. Posyp sproszkowaną czekoladą.
Mocha to odmiana caffè latte. Podobnie jak latte robi się ją zazwyczaj z 1/3 espresso i 2/3 gorącego mleka, a różnica polega na dodaniu czekolady, najczęściej w postaci proszku, ale czasami stosuje się także syrop. Do przygotowania caffè mocha można użyć zarówno ciemnej, jak i mlecznej czekolady. Powierzchnia caffè mocha jest zazwyczaj udekorowana sproszkowanym cynamonem lub kakao.
Odmianą caffè mocha jest biała mocha. Podczas jej przyrządzania używa się białej czekolady zamiast gorzkiej czy mlecznej. Spotyka się też wariant z wykorzystaniem dwóch syropów- taki napój nosi różne nazwy, np. mocha black and white, tuxedo mocha czy zebra.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Narzędzia analityczne
Pliki cookie o charakterze analitycznym gromadzą dane dotyczące odwiedzin i aktywności użytkowników na naszej witrynie. Umożliwiają one analizę oraz optymalizację działania serwisu, dostarczając informacje o nawigacji odwiedzających oraz ich zainteresowaniach. Takie podejście pozwala nam dostosować treści do oczekiwań odwiedzających i ulepszać nasze usługi. Dane są zbierane w sposób anonimowy.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!
Narzędzia marketingowe
Marketingowe pliki cookie służą do prezentowania reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom. Mogą być one ustawiane zarówno przez nas, jak i przez naszych partnerów reklamowych poprzez naszą stronę. Pozwalają na identyfikację Twoich preferencji i dostarczanie Ci trafnych reklam na różnych stronach i platformach społecznościowych. Umożliwiają również ocenę efektywności działań marketingowych.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!